Wednesday, March 28, 2012

Oresama Teacher Chapter 77

Another EXCITING chapter ready for the reading! Need a cure for your hearthrobitis? Here it is! Hahahaha. Mafuyu is such a prince. :O

Get Oresama Teacher Chapter 77 here.

So exciting... we're just TWO chapters away from being caught up with the Japanese releases!

Friday, March 23, 2012

Oresama Teacher Chapter 76

Whew! Another great chapter is here! I've been hard at work, as you can see! I've decided to work on OT until it's caught up completely with the Japanese releases before working on my other two projects, so I'll apologize now for anyone waiting on those. I just really feel like these next few chapters are highly anticipated, and I want to try and get them done as quick as I can (within the limits of real life, lol).
So yeah, there you go. Anyhow, this new chapter brings back all the goodness of Mafuyu, Banchou, Hayasaka, Ninja and Ayaben. I hope you all enjoy it!

Download Oresama Teacher Chapter 76 here.

Happy weekend!

Saturday, March 17, 2012

Oresama Teacher Chapter 75

I promised this chapter would be more exciting than the last, and boy is it. It's got epic written all over it. I had alot of fun translating this chapter, which is probably why it's already done! Haha.

Just a reminder, this is a project I'm using to increase my language skills. I can't guarantee 100% accuracy, but I do try my very best to deliver decent scanlations to you. I don't own any of the manga here, so please support the mangaka/publisher by buying it when it becomes available in your country.

I hope you all enjoy this release! And as always, thank you for the continued support, and feel free to leave comments below!

Download Oresama Teacher Chapter 75 Now!

Wednesday, March 14, 2012

Oresama Teacher Chapter 74

Another chapter of your favorite series! Not much action in this chapter, but we do learn more about Nonoguchi Kanon and the item she lost. The next chapter will definitely be much more exciting, I promise! lol. On another happy note, at the time of this post, we are just 4 chapter behind Japan. So yay! Anyhow, enjoy the chapter!

Download Oresama Teacher Chapter 74 Here!

Saturday, March 3, 2012

So....

Don't expect an update for a while. My household is battling stomach viruses. Already taken dear daughter to the ER because she's been battling it since Wednesday, and now it looks like I'm heading into that direction. Gonna get lots of sleep, drink juice and eat some chicken noodle soup! Let's hope I can keep it at bay! So, until we're all back into shape, you'll have to wait. So sorry!